Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

FAQ

Is elke schoen met uitneembare zolen geschikt voor steunzolen ?
Niet alle schoenen met uitneembare zolen zijn automatisch geschikt voor steunzolen. Of een schoen geschikt is voor steunzolen hangt af van verschillende factoren, waaronder de vorm en diepte van de schoen, de flexibiliteit van het bovenwerk, en de manier waarop de steunzool in de schoen past. Daarnaast is de breedte van je eigen voeten en de hoogte van je wreef een belangrijke factor of een schoen je zal passen met je steunzolen.

Heb je hierover vragen, neem gerust contact met ons op.

Staan alle artikels die aanwezig zijn in de winkel ook online ?
Neen, het volledige gamma kan je terug vinden bij ons in de winkel.

 

Zijn de prijzen in webshop gelijk aan de prijzen in de winkel ?
De prijzen in de winkel zijn dezelfde als de prijzen in de webshop.

Kan ik mijn kortingsbon gebruiken wanneer ik online koop ?
Spijtig genoeg niet, de kortingsbonnen zijn een handmatige korting die wij geven wanneer u koopt in de winkel, geldig bij volgende aankoop. Deze is niet geldig online.

Kan ik mijn gezinsbondkaart gebruiken als ik online bestel?
Nee, bij online bestellingen kan je geen gebruik maken van jouw gezinsbondkaart om hierop korting te sparen of bij betaling een afname van deze kaart te doen dient de app gebruikt te worden die enkel in de winkel beschikbaar is.


Kan ik mijn cadeaubon gebruiken als ik online bestel?
Voorlopig is dit nog niet mogelijk.

Wat als schoenen niet meer in voorraad zijn?

Wanneer de door jou bestelde producten, op hetzelfde moment in de winkel worden verkocht, krijgt de verkoop in de schoenwinkel voorrang. Wanneer producten niet meer voorradig zijn, ontvang je hierover een mail. Wij storten het door jouw betaalde bedrag dan zo snel mogelijk terug. Indien je een bepaald product toch graag bestelt maar deze is niet meer voorradig online, neem gerust contact op met onze klantendienst via mail, , [email protected] of telefonisch (+32) (0) 2 269 30 12

 

Er ontbreekt of is iets mis met een artikel in mijn bestelling ?

Contacteer dan binnen de 7 dagen na ontvangst van uw producten onze  klantendienst via mail, [email protected], of telefonisch +32(0)2 269 30 12, met vermelding van uw bestelling en het probleem.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »